2014-02-16

20 faktų apie mane


Su kita šio blog'o rašytoja susitarėm, kad abi parašysim po 20 faktų apie mus. Todėl negalvokit, kad mes viena nuo kitos nukopinom ar panašiai!

1. Man 12 metų
2. Mano gimtadienis vasarąąąą!
3. Turiu geriausią draugę ^^
4. Mėgstu piešti!
5. Neturiu nei mėgstamiausios grupės, nei atlikėjo
6. Beveik neklausau muzikos (palaikysit durna :D)
7. Esu labai nedrąsi :(
8. Nesikeikiu :D Nebent mintyse kai susinervuoju
9.  Auginu šunį, žiurkėną ir papūgą
10. Man žiauriai gaila gyvūnų, kurie bėgioja alkani gatvėje
11. Nekenčiu mokyklos (nors nemanau, kad kasnors ją kenčia)
12. Mėgstu picą, blynus su bananu ir šokoladu, cepelinus :D
13. Pfū, pfū, pfū - man niekas nebuvo lužę, nei ranka, nei koja
14. Nemėgstu skaityti knygų :/
15. Nemoku plaukt :D
16. Žiūriu MMG
17. Patinka pirkt rūbus :3
18. Esu buvus: Vokietijoj, Olandijoj, Lenkijoj :D
19. Turiu daug svajonių :D
20. Mano plaukai, akys rudos spalvos


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą