2014-04-02

Tag'as


Kadangi labai senai buvau, pasistengsiu rašyti įrašus kuo dažniau.

Nusprendžiau parašyti tag'ą, kad dar geriau mane pažintumėt.

Man tinkantys bus pažymėti ----> taip


*Aš esu vienturtė.


*Šiuo metu dėviu pižamą.
  
*Šiuo metu esu nėščia.

*Aš esu kairiarankė.

*Aš esu dešniarankė.

*Man patinka pieno kokteiliai.

*Man patinka kalbėti telefonu.

*Aš turiu/esu turėjusi dėmesio trūkumą.

*Aš turiu paslėptą talentą.

*Aš turiu augintinį.

*Aš turiu visus 4 senelius.

*Aš esu buvusi užsienyje.

*Aš esu susilaužiusi kaulą.

*Turiu problemų su stuburu,akimis ar dantimis.

*Aš esu ką nors maudžiusi.

*Aš esu keitusi sauskelnias.


*Aš labai pasikeičiau per paskutinius metus.

*Turiu draugų kurie nėra matę manęs be makiažo.

*Aš esu nužudžiusi kitą žmogų.

*Aš esu kirpusi plaukus per pastatąjį mėnesį.

*Dar nežinau ką noriu veikti gyvenime.

*Aš esu ką nors atstūmusi.

*Man patinka kraujo skonis.

*Šiuo metu esu įsimylėjusi.

*Dievinu miegą.

*Turiu ir naudoju bibliotekos kortelę.

*Dažnai pamiegu dieną.

*Esu dirbusi nekenčiamą darbą.

*Pasidaryčiau plastinę operaciją, jei ji būtų 100 % saugi, nemokama ir be randų.

*Šiuo metu dėviu kojines.

*Šiuo metu esu pavargusi.

*Man patinka tapyti/piešti.

*Aš turiu užsienietiško kraujo.

*Bent kartą per mėnesį išgeriu alkaholio.



Aš esu :

*Baigusi universitetą.

*Surūkiusi cigaretę.

*Buvusi koncerte.

*Kam nors pagelbėjusi.

*Žaidusi pokerį.

*Žaidusi "butelį"

*Peržiūrėjusi 4 filmus per vieną naktį.

*Išsiskyrus su kuo nors.

*Pakliuvusi į avariją.

*Mačiusi ką nors mirštant.

*Dalyvavusi laidotuvėse.

*Nubėgusi maratoną.

*Verkusi į pagalvę.

*Išleidusi 300 Lt per vieną dieną.

*Buvusi neištikima.

*Parašiusi 10 psl. laišką.

*Turėjusi geriausę draugą.

*Praradusi mylimą žmogų.

*Pabėgusi iš pamokų.

*Apkaltinta kuo nors, ko nepadariau.

*Pavogusi knygą iš bibliotekos.

*Lankiusis psichetrinėje ligoninėje.

*Mačiusi visus "Harrio Poterio" filmus.

*Šovusi iš tikro ginklo.

*Dalyvavusi mokyklos vaidinime.

*Turėjusi darbą.

*Perėjusi melo detektoriaus testą.

*Plaukiojusi su delfinais.

*Bandžiusi nusižudyti.

*Rašiusi poeziją.

*Perskaičius daugiau nei 20 knygų per  1 metus.

*Buvusi JAV.

*Persikrausčiusi.

*Žaidusi su barbėmis būdama 12+ metų.

*Važiavusi taksi.

*Turėjusi žiurkėną.

* Dažiusi plaukus.

*Vėrusis auskarą.

*Gavusi 10 iš kontrolinio prieš tai nesimokiusi.

*Buvusi apvokta.

Mano didžiausios baimės yra :

*Vorai/ kiti vabzdžiai

*Gleivėti dalykai.

*Mirtis.

*Apsilankymas pas gydytoją/dantistą.

*Ligoninės.

*Adatos.

*Liga

*Buvimas vienai tamsoje.

*Aukštis.

*Mažos patalpos.

*Stambūs gyvūnai.

*Smulkūs gyvūnai.

*Atviros erdvės.

*Griaustinis

Aš turiu : 

*Draugą su privalumais.

*Nešiojamą kompiuterį.

*Ilgus plaukus.

*Gerus pažymius.

*Savo kambarį.

*Išsiskyrusius tėvus.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą