2014-02-18

Beglobiai šunys

Šio ar kada susimąstei, kiek pasaulyje, ar net tavo miestelyje yra beglobių gyvūnų? Vien tik internete kiek puslapių sukurta tik dėl jų... Bet... - dėl ko žmonės taip elgiasi?! Gal dėl to, kad šuo paseno? O gal dėl to, kad žmogus neturėjo kuo jį maitinti? Jau geriau atiduoti į prieglaudą, arba atiduoti artimiesiems, kurie galės jį išlaikyti. Vis geriau, nei alkaną ir seną į gatvę išmesti, juk jis jus taio mylėjo, ir vis dar myli!
   Taip norėčiau užaugusi sukurti gyvūnų prieglaudą! ^•^ Ir aš ją įkursiu! :o

Au, au, au! :*

Šiokia tokia apklausėlė, kurią aš atsakysime:*

- Ar tu turi gyvūnų? Myli juos? ^.^ 
Aš: Taip, turi šunį, papūgą ir žiurkėną. Taip, labaiii! ♥
Miglė: Turiu, šunį ir žuvytę. Taip, labai labai ^^

- Kas tau yra gyvūnai?
Aš: Viskas! Aš labai juos myliu! Noriu dirbti arba įkurti šunų prieglaudą, arba kažką susijusio su gyvūnais.
Miglė: Linksmas gyvenimėlis ir begalinė meilė.

- Ką padarytum/pasakytum žmogui, jei pamatytum, kaip jis iš namų išvaro gyvūną?
Aš: Jei tai pamatyčiau, aš jam padaryčiau net nežinau ką!!! Šunį namie palikčiau, o jį išvaryčiau toli, toli! :D :)
Miglė: Išliečiau viską ant to žmogaus, šuniuką pasiimčiau, o žmogui liepčiau pabandyti tai, ką patiria beglobiai gyvūnai.

- Kaip vertini tokį žmogaus poelgį?
Aš: Labaaai blogai!
Miglė: Nežmoniškas ir beširdiškas poelgis. Tik tiek ir galiu pasakyti.

- Kaip manai, dėl ko žmonės taip daro?
Aš: Gal dėl to, kad šuniukas 'atsibodo' ar paseno? -.- Ne, nu... negalima taip!
Miglė: Gal šuo tiesiog pasensta arba žmogus nebenori ar negali jo išlaikyti.

- Ar tai normalu?
Aš: Ne :(
Miglė: Žinoma, kad nenormalu.

- Ar tau gaila nuskriausų gyvūnų?
Aš: Aišku! Jei nebūtų gaila, aš čia nerašyčiau. :( Kaip galima jų nepagailėti? Tie žmonės bejausmiai ir beširdžiai! :(
Miglė: Tai aišku! Kam jų negaila? Manau tiems, kas juos paleidžia ar neturi širdies.

- Jei galėtum padaryti tvarką mieste, ką padarytum gyvūnų naudai?
Aš: Visų pirma tai, skirčiau baudas, antra: gyvūnams sukurčiau tokias vietas kur jie galėtų bent kiek šilčiau išsimiegoti, arba bent kiek pavalgyti.
Miglė: Žmonės už tokius dalykus būtų baudžiami ir gyvūnai turėtų jiems skirtas vietas, kad jiems būtų šilta ir jauku, kol jiem bus surasti šeimininkai.

- Ką norėtum pasakyti žmonėms, kurie skriaudžia gyvūnus?
Aš: Gydykitės! :( Nu negalima taip! O jei tu būtum šuo ar katė ir tave varytų šeimininkai? :(
Miglė: Patirkite tai, ką patyrė gyvūngyvūnai!

         Šunys mūsų geriausi draugai! 






2 komentarai: