2014-02-17

Žaidimų telefone TOP 10


   Kadangi telefone žaidimų neturiu, nes sugedus programa, tai surašysiu žaidimų iš planšetės TOP 10. (pradėsiu nuo labiausiai patinkančio).

1. ,,POU"
   
Vietoj man atrodo 3 lygio POU šiandien susigrąžinau į 58! :D Net nežinojau, kad taip įmanoma ^.^

2. ,,Hay Day"
   
Šioje fermoje reikia auginti daržoves, auginti gyvūnus ir vykdyti žmonių 'užsakymus'. Bent man tai visai įdomus, kol dar neatsibodo :D









3. ,,Lep's World 2"
   
Žiauriai panašus į MARIO :) 














4. ,,Flappy Bird"
   
Taippp užknisa jis! Ir ypač tada, kai trūksta 1 taškelio iki rekordooo! Mano rekordas 7... :D
    Po 2 kartų žaidimo jis žiauriai mane sunervuoja ir išjungiu:D 
    Patarčiau nesisiųst, nesigadinkit nervų :D











5. ,,Lep's World"
   Kaip ir minėjau - panašu į MARIO. Abiejose dalyse nuėjau tiek, kad dabar nepereinu... :D














6. ,,Pix Words"
   Jį žaidžiu 3 kartą, bet jau atsibodo... Jei neatsinaujino yra 327 lygiai.













7. ,,The Moron Test: Old School"
   Tik šiandien parsisiunčiau. Yra labai suktų klausimų. Pramankštinkit savo smegenines! :D












8. ,,Dumb Ways To Die" 
   








9. ,,Candy Crush"
   Užkabina. Prastumti laiką kai nėra ką veikt.










10. ,,Family farm: Seaside"
   Tik dabar parsisiunčiau, beveik nežaidžiau tai nieko gero negaliu pasakyt. Manau man patiks :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą